Ze zklamání velký objev

Už jste se někdy cítili tak rozčílení, že se vám z toho chtělo brečet? Protože jste vložili tolik úsilý, času a práce do něčeho co jste nakonec ani neviděli?

14457267_1277650832256449_2020766345195401490_n

Já se takto cítila včera. S Callumem jsme jeli na jednodenní výlet do jeskyní Elephanta. První jsme si museli koupit lístky na pevnině a pak jsme se dostali na velice pomalou loď, které trvalo přes hodinu  se tam dostat. Jakmile jsme se dostali na ten ostrov, tak jsme museli zaplatit poplatek, abychom se mohli dostat dál, což je v pořádku, to tak většinou bívá všude a nebylo to vůbec drahé.

Ale to zklamání začalo až jsme se vyšplhala po ‚stovce‘ schodech nahoru, celá uřícená a mokrá, jakobych právě vylezla z vany, svaly na nohou se mě stahovaly v křeči, abych zjistila, že se nikam nedostanu, protože musím zaplatit za další jízdenky! Myslela jsem si, že si dělají srandu, protože na vebových stránkách se nic o dalším vstupném nepsalo. Navíc to nebylo tak levné, měli zvlášť cenu pro místní což bylo 30 rupií a pro cizince 500 rupií. Pěkně s nama vymetají, že?

Tak jak sedím na tom vrchu a oddychuju po tom výšlapu, krev v těle se my vaří jak jsem byla naštvaná, přemýšlím, že začínám toto místo nesnášet,  můj úžasný Callum si všiml, že na druhé straně je výšlap se dvěma výhledy.
Pořád naštvaná se hrabu nahoru po dalších ‘sto‘ schodech, ale čím výš se dostanu, tím jsem zase klidnější, plus Callum vždycky ví jak mi spravit náladu a jak mě rozesmát.
dsc_1837

Když jsme se dostali na první výhled už jsem to byla zase já. Ta nádherná příroda a všude okolo krásný výhled. Velcí a barevní motýlci létali všude kolem nás, bylo to jako v pohádce.
Malá zajímavost, na obou vršcích byly obrovské kanony, které bránily ten ostrov proti nepřátelům za Druhé Světové Války, takže jsme k tomu měli i trochu historie.

Když jsme se vrátili zpátky, náš místní kamarád nám řekl, že je dobře, že jsme za to neplatili tak moc, protože to prý za nic nestojí. Jen tři uměle vytvořené, prázdné jeskyně. Tam kam jsme šli my to je mnohem lepší.

Takže milý přátelé, pokud plánujete cestu do Indie a navštívit jeskyně Elephanta, neplaťte za to jakmile se dostanete nahoru, běžte na druhou stranu, kde budete mít dva různé výhledy a bude to zadarmo a ještě lepší!

Leave a Reply

