Jako celebrita

I když do Indie ročně zavítá miliony turistů, zdejší jsou pořád překvapeni, když vidí bílého člověka. Buď na vás civí do té doby dokud vás nemají z dohledu, nebo vás budou nahánět ať se s nimi vyfotíte.

Takovou srandovní zkušenost jsme měli také, a ne jednou.
První, za mnou běžel jeden kluk u brány Indie, že by se se mnou chtěl vyfotit. Tak jsem řekla, že jo, proč ne. Jenomže on zavolal celou jeho rodinu, a to míním aspoň 10 lidí a všichni se s námi fotili. A to nebylo jen tak na telefon, do okola chodili místní s pořádnýma fotoaparátama, že vás vyfotí za poplatek, a tento kluk s jeho rodinou ho poprosili ať nás vyfotí. Řekla jsem jim ze srandy, že já za to ale platit nebudu 😀 taky že neplatila.

dsc_1710

Jenomže jak si nás všimli ostatní  kolem, že místní se fotí s někým, kdo je bílý, tak se taky přihrnuli a za chvíli kolem nás byl shluk lidí, že jsem si připadala jako Angelina Jolie s Bradem Pittem, všichni se s nama fotili a pak nám děkovali a objímali nás, no zážitek to byl, to vám řeknu. Už vím, jak se celebrity musí cítít.
Já samozřejmě rudá až za ušima, protože jsem se nemohla přestat smát, pořád jsem nechápala, co se vlastně děje. No ais po10 minutách slávy nás zase nechali jít naší cestou.

My s Callumem jsme se rychle brali pryč, abychom se stihli dostat na loď. Je škoda, že jsme si žádné fotky s nimi nevzali na památku, ale ten zážitek nám zůstane. Hlavně, že jsme jim udělali den 😀

Potom na ostrově z minulého blogu. Jen si tak kráčím za Callumem už po cestě dolů z toho výhledu a v proti směru zase místní se u mě zastaví a chtějí se mnou selfíčka. Ne pro ně není odpověď. Tak jsem se s každým vyfotila a po chvilce se mi podařilo zase pokračovat v cestě dolů. Srandovní, že ano?

Leave a Reply

